World behind my walls

Sitter och äter lunch. Har varit på Riskettan-utbildning mellan 8-12 på förmiddagen. Föreläsaren var kanonbra och allt gick rätt in i bröstet, precis som det skulle. KÖR ALDRIG BIL PÅVERKAD OCH STOPPA ANDRA! Vissa bilder och filmer vi såg gjorde mig nästan illamående. Livet är så brutalt mycket mer skört än vi tror och en bråkdel av en sekund kan förändra allt. Dina drömmar, dina planer, ditt samvete, ditt liv, allt. Tänk på det ni människor med körkort. Ta ditt ansvar eller gå hem!

Från det ena till det andra så tänkte visa jag några kassa mobilbilder på mina underbara godingar. Älskar allihopa, fast på väldigt olika sätt ;P Från vänster: Mio, Mikael, Milton och Ronja. Klänningarna kostar 299:- och finns på H&M. Nu ska jag ut i vackra vintersolen och hämta ett hemligt paket, hiii :) och resterande del av garderoben. So long!
Klänning H&M 299kr Linns lilla Mio My Love!
Jennys lilla Milton Ronja Klänning H&M 299kr

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0