Good morning Cheap Monday

Ännu en dag i paradiset. Man vaknar med blodsockret nere i fotknölarna och vill aldrig lämna sängen. Men hur skulle världen se ut om jag, Johanna Eriksson, uteblev från varadagslunket? Lite gråare, lite futtigare...




Uppe med tuppen idag för att möta mamma med Ronja. Ska vara barnvakt åt världens goaste lilla vilddjur idag. Så nu sitter jag här med ett glas mjölk och en salamimacka medan Sally stapplande försöker gå in sin pappas skor. Kommer ihåg när man var liten och det gick på TV: Grymt ju haha! =)
.
Idag är det måndag, en av årets sista måndagar. Våra liv består ju till en sjundedel av måndagar så jag tycker vi borde vara mer vana vid det här laget att den där ofrivilliga dagen kommer ändå, vare sig vi vill eller inte. Tycker faktiskt den är helt ok. Nystart, back in routine och en ny helg att se fram emot! Denna helg är jag LEDIG !! =D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0