Fields of gold

Jag drömde inte att jag dansade eller att Ronja låg bredvid. Istället drömde jag... jag kommer inte ihåg vad jag drömde längre, tusan! Konstigt det där att minnet plötsligt kan försvinna och då är det helt omöjligt att komma på. Oftast är det bara några knappa minuter efter att man just vaknat som drömmen finns kvar i huvudet och sen är allt puts väck! Förutom när man drömmer något riktigt känslofullt, då kan känslan finnas kvar i kroppen hela dagen. Ett mysterium som jag tror alltid kommer förbli ett mysterium. Människan kan inte få klarhet i allt. Allt är inte vetenskap. Vi måste få drömma lite också. Fantisera och bara vara luddigt abstrakta. Lite mer bomull helt enkelt.

Över till det påtagliga. Arbetshelgen har startat men jag börjar inte förrän halv 3 så kan gott chilla lite till. Vill inte gå ut. Ser lika grådaskigt ut som ett regnigt Tjernobyl. Kollade in H&Ms Sonia Rykiel kollektion. Verkligen ingenting fint alls. Säkert sköna material men rätt tantig design till överpriser. Bättre kan ni H&M!


Now off to the panters =)


Kommentarer
Postat av: alexandra

hejsan hejsan!

hur mår du idag?

2009-12-05 @ 14:02:17
URL: http://tittapamisndia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0