I'll do anything for love

Sitter och väntar på att min lussedeg ska jäsa klart. Den har legat och latat sig i en timme nu men det är först nu den har tagit sig i kragen och expanderar. Nåja, jag har ju hela dagen på mig så ta det lugnt degen. Man ska inte stressa i onödan vet du. Under tiden har jag hängt tvätt och gått promenad och postat lite brev med Ronja. I bakgrunden rullar min Best of all time-låtlista. Den är inte komplett ännu men gaaash så bra! =)




Vilken låt, genom tiderna, tycker ni är den absolut bästa?
Vore kul om jag kunde lägga upp en rangordnad hitlista här på bloggen. Så skriv nu vad ni tycker!!

Kommentarer
Postat av: jaquelines julklappskalender :)

Missa inte min fina julklappskalender på min blogg! Jag lottar ut fina julklappar varje dag fram till julafton. Var med du också kika in min julkalender på:



http://jroom.blogg.se



Bra priser varje dag, från både små och stora företag. Lycka till !



Kramar Jaqueline



2009-12-03 @ 18:16:20
URL: http://jroom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0