I want you and your beautiful soul

Annelie Moberg! Äntligen har jag kommit på vem det var som kom fram sprudlande glad på Statt för flera veckor sedan och gav mig en stor kram. Herregud, vem är detta?? tänkte jag och såg säkert ut som ett stort fett frågetecken. Anna Palmér, du får helt enkelt be din vän om ursäkt åt mig men jag hade verkligen ingen aning i det tillstånd jag befann mig...jaja, haha kan väl bara skratta åt det nu och mitt, totalt värdelösa, namn-minne!

Igår firades Linn och Andreas (21 resp. 25). Kul att träffa alla som man inte sett på så länge men som man, för inte så länge sen, såg väldigt ofta. Ändring, skärpning, skämmes! ;P

Nu ska jag iväg till min mammsi som fyller år idag, inte några tjugo utan hela 54...men det är väl ingen ålder egentligen, menar om man ska bli 100 är det ju låångt kvar! Du är bäst mamma! Älskar Dig <3


Kommentarer
Postat av: elle

och ansiktsminne..? ;P grattis till mamsen!!!

2009-04-28 @ 14:32:39
Postat av: Emma

åhh visste inte att du hade en blogg! Den ska jag börja följa! :)

2009-04-28 @ 14:58:39
URL: http://emmbom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0